Door de diversiteit aan rollen, mensen en omgevingen weet ik goed waar ik sterk in ben en waar ik energie van krijg. Energie krijg ik van een organisatie verder helpen, van mensen verder helpen. Een nieuwe afdeling oprichten/inrichten. Een afdeling, segment of organisatie in mineur verder helpen en laten presteren.
Ik ben enorm resultaatgericht, zoek continu naar verbeteringen en realiseer me dat ‘de mens’ hierin de meest cruciale factor is. Zo heb ik als Manager Financieel Advies o.a. Rabobank West Betuwe geholpen met:
Later ben ik door Obvion gevraagd de een nieuwe afdeling Pro-actief Klantbeheeer. Pro-actief Klantbeheer gaat, samen met de samenwerkende adviseurs, gesprekken aan met klanten die in de toekomst mogelijk een risico lopen met hun hypotheek. En hiermee wordt invulling gegeven aan zorgplicht voldaan en aan wat toezichthouders verwachten van aanbieders van hypotheken.
Na enkele maanden is mij gevraagd om naast de huidige rol van Manager Pro-actief Klantbeheer ook de rol van Manager KlantcontactCentrum (KCC) te vervullen. In deze rol gaf ik leiding aan twee teamleiders met 40 medewerkers. De meegegeven uitdaging is de medewerkers richting te geven en de performance over de gehele linie te verbeteren. Met blije medewerkers zorgen we voor blije klanten, is mijn devies. Enerzijds wordt dit bereikt door een cultuuromslag, anderzijds is operationeel sturen ingericht samen met visueel management en wordt veel analyse gedaan naar hoe, wanneer en via welke kanalen het best contact met de klant kan plaatsvinden.